Supi Lattiaoljy
Popis
Vodný rostlinný olej na dřevěné podlahy ve vlhkých místnostech, jako je vana nebo sauna. Chrání povrch před vlhkostí a nečistotami, zabraňuje praskání dřeva. Dlouho očekávaná novinka. Supi Lattiaoljy je rostlinný olej pro ochranu saun, koupelí a dalších podlah ve vlhkých místnostech. Snadno se nanáší, rychle schne. Povrch stačí ošetřit v jedné vrstvě. Bezpečný výrobek.
Olej obsahuje složky proti plísním. Výrobku je také přiřazena emisní třída M1, což znamená, že aditivum má minimální uvolňování chemikálií do životního prostředí. Různé povrchy.
Olej je vhodný pro nové i dříve ošetřené, naolejované podlahy, podlahy z tvrdého dřeva nebo tepelně upravené podlahy ve vlhkých místnostech. Chrání povrch před vlhkostí a nečistotami, zabraňuje praskání dřeva.
Vydatnost 8-15 m² / l v závislosti na druhu a pórovitosti dřeva.
Velikost balení 0,9l.
Úložný prostor. Chraňte před mrazem. Doporučuje se použít během jednoho lakování. Výrobek, který je delší dobu skladován v otevřeném obalu, může ztratit své vlastnosti.
UŽIVATELSKÝ MANUÁL.
Povrch určený k natírání musí být čistý a suchý, s teplotou vzduchu vyšší než 5ºC a relativní vlhkostí nižší než 80%.
Příprava povrchu. Povrch lehce navlhčete vodním paprskem, nechte zaschnout a třísky obrouste (230 smirkovým papírem). Odstraňte prach z broušení.
Dříve naolejované dřevěné povrchy: Povrchy omyjte přípravkem Supi Sauna Clean podle návodu, důkladně opláchněte a nechte uschnout. Obruste a setřete veškerý prach, který se mohl vytvořit. Odstraňte odlupující se starý nátěr. Pokud na povrchu zůstane viditelný starý nátěr, brouste jej dále.
Plnění hrbolků. Olej Supi Lattiaöljy nejprve dobře promíchejte, občas také promíchejte. Opatrně houbičkou nebo štětcem rovnoměrně naneste jednu vrstvu, aby se přípravek rovnoměrně vstřebal. Po 30 min. setřete nevstřebaný olej. Malá prkna zakryjte najednou, abyste zabránili překrývání, a při aplikaci velkých prken zakryjte 1 nebo 2 prkna, abyste získali rovnoměrný odstín.
I netónovaný olej původní barvu dřeva mírně ztmaví.
Podlahy, které jsou silně používané nebo ve vlhkých místnostech, bude možná nutné renovovat stejným olejem Supi Lattiaöljy.
Oprava lakování. První týden povrch intenzivně nepoužívejte. Povrch lze snadno vyčistit měkkým kartáčem nebo hadříkem nejdříve po 2 dnech.
V případě potřeby očistěte nejdříve 1 měsíc po aplikaci, povrch očistěte Supi Sauna Clean (poměr: 1-2 dl čističe s 5 litry vody).
Technical specification
- Hmotnost 1
Shipping information
Prioritou naší společnosti je dodávat zákazníkům zboží nejvyšší kvality v čase, který jim vyhovuje, na místo, které si sami zvolí.
Zboží zasíláme do všech zemí světa, pokud při výběru doručovací adresy nenajdete zemi nebo město, které potřebujete, kontaktujte nás prosím na e-mail [email protected] nebo volejte na kontaktní tel., cena doručení bude vypočítat individuálně.
Doručení je vždy k dispozici.
Informace o doručení:
Příprava objednávky k odeslání trvá 2–3 pracovní dny od přijetí platby na bankovní účet obchodu. Jakmile bude vaše objednávka připravena, bude předána kurýrovi k doručení.
Dodací lhůta:
Doručení obvykle trvá 8–10 pracovních dnů, ale u větších nebo objemných objednávek může dodací lhůta trvat déle.
Upozorňujeme, že objednávky nejsou zpracovávány, odesílány ani doručovány o víkendech nebo státních svátcích.
Maximální doba dodání by neměla přesáhnout 4–6 týdnů.
Dodací lhůta se počítá od okamžiku vyzvednutí a odeslání objednávky z našeho skladu. Jakmile je objednávka odeslána, klient obdrží e-mailové upozornění se všemi informacemi o sledování jeho objednávky. Dodací podmínky se mohou měnit v závislosti na vzdálenosti místa určení.
Doba dodání na webu je přibližná.
Společnost nenese odpovědnost za případné zpoždění dodávky.
Společnost nezodpovídá za přeskupování elektrikářů nebo stavitelů.
NB! Pokud jste svou objednávku neobdrželi ve výše uvedené lhůtě, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Ceny doručení domů
Cena dopravy po celé Evropě se vypočítává podle sazeb stanovených kurýrní službou.
Před doručením zboží Vám kurýr telefonicky sjedná přijatelnou dodací lhůtu (pracovní dny Po-Pá 8:00 - 17:00).
Náklady na doručení nejsou zahrnuty v ceně produktu uvedené v internetovém obchodě.
Cena dopravy bude připočtena k hodnotě nákupního košíku.
Sběr zboží
Při přebírání dodaného zboží prosím zkontrolujte stav zásilky (obalu), ujistěte se, že obal není zdeformovaný nebo poškozený. Pokud máte podezření, že byl balík poškozen nebo zdeformován, nepodepisujte dokumenty balíku a vraťte balík kurýrovi. Pokud je balík v pořádku, podepište fakturu (náložný list) nebo jiný dokument o převzetí zásilky. Podepsaný dokument je dokladem, že Vám bylo doručeno objednané zboží.
Při nákupu produktů delších než 2,4 m si může zákazník zajistit vykládku.
Vrácení zboží
U nás zakoupené zboží se snažíme zabalit. Bohužel někdy může dojít k poškození během přepravy. I když nevíte, jestli je něco poškozeno nebo ne, vždy je dobré si doručený balíček vyfotit na svůj smartphone, budete je potřebovat pro případ, že by došlo k poškození obsahu.
Pokud vidíte známky poškození obalu, proveďte následující kroky:
1. Vyfoťte balík a ujistěte se, že je viditelné poškození.
2. Rozbalte svou objednávku a zkontrolujte, zda nejsou nějaké produkty poškozené, vyfoťte poškozenou položku.
3. Pokud dojde k porušení, informujte nás prosím na e-mailu [email protected]
NB! U všech reklamací poškozeného nebo rozbitého zboží musíte reklamaci uplatnit do jednoho (1) pracovního dne od data doručení. Společnost musí obdržet úplné podrobnosti a popis v písemné podobě s připojenými fotografiemi poškozeného zboží.
Pokud kupující odmítne převzít dodané zboží, které není vadné, musí uhradit náklady na vrácení zboží k nám.
Máte-li jakékoli požadavky nebo připomínky ke službám rozvozu zboží, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky. Vaše přání určitě zvážíme.